POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES
SKLEPU: www.twoj-projekt.pl
1. Zakres Polityki prywatności i cookies
Współadministratorami danych są: Fundacja AIP z siedzibą: 03-901 Warszawa, Al. Ks. J. Poniatowskiego 1, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadającą NIP 5242495143 (dalej „Fundacja” lub „Administrator nr 1”) oraz Paulin Kuc (imię i nazwisko) prowadzący Projekt o nazwie Twój-projekt (dalej ”Administrator nr 2” lub „Projekt”), wspólnie Administrator nr 1 oraz Administrator nr 2 zwani: „Współadministratorzy”, „my” lub „nas”.
Zobowiązujemy się postępować właściwie, jeśli chodzi o zbieranie, wykorzystywanie i ochronę danych osobowych. Chcemy, abyś był pewny, że Twoje dane są z nami bezpieczne a także w pełni rozumiał, w jaki sposób je wykorzystujemy, aby zaoferować Ci lepsze i bardziej spersonalizowane usługi. Właśnie dlatego została opracowana ta Polityka prywatności i cookies (dalej “Polityka”), która:
· określa rodzaje danych osobowych, które gromadzimy;
· wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe;
· wyjaśnia, kiedy i dlaczego udostępnimy Twoje dane osobowe innym organizacjom;
· wyjaśnia prawa i wybory, które masz, jeśli chodzi o Twoje dane osobowe.
W związku z oferowaną gamą produktów i usług, chcemy, abyś jasno wiedział, co obejmuje ta Polityka. Niniejsza Polityka dotyczy Ciebie, jeśli korzystasz z naszych produktów i usług (określonych w niniejszej Polityce jako “nasze Usługi”). Korzystanie z naszych Usług oznacza:
· Założenie konta w naszym Serwisie oraz korzystanie z naszych Usług oferowanych w ramach jego funkcjonalności;
· Zakupy u nas przez telefon, online lub w inny sposób za pomocą dowolnej strony internetowej (dalej “nasze Serwisy”) lub aplikacji mobilnych (“nasze aplikacje mobilne”), w których publikowane są niniejsze zasady;
· Niniejsza Polityka ma również zastosowanie, jeśli skontaktujesz się z nami lub skontaktujemy się z Tobą w sprawie naszych Usług;
· Wybrane części niniejszej Polityki obowiązują również w naszych sklepach i biurach stacjonarnych, w których za pomocą monitoringu CCTV rejestrowane są Twoje zdjęcia.
Nasze Serwisy lub aplikacje mobilne mogą zawierać linki do innych stron internetowych obsługiwanych przez inne podmioty, które mają własne zasady i polityki prywatności, które wyjaśniają, w jaki sposób wykorzystują Twoje dane osobowe. W takich sytuacjach prosimy o dokładne zapoznanie się z rzeczonymi warunkami i politykami prywatności przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych na takiej stronie internetowej, ponieważ nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za strony internetowe innych podmiotów.
2. Dane osobowe które zbieramy
Ta sekcja zawiera informacje o danych osobowych, które możemy od Ciebie gromadzić podczas korzystania z naszych Usług oraz innych danych osobowych, które możemy otrzymać z innych źródeł.
Rejestrując się w naszych Usługach, możesz przekazać nam: | · Twoje dane osobowe, w tym adres pocztowy, adres e-mail, numer telefonu oraz data urodzenia; · Dane logowania do konta, takie jak nazwa użytkownika i hasło, które wybrałeś; |
Kupując u nas online, przeglądając nasze Serwisy lub korzystając z naszych aplikacji mobilnych, możemy zbierać: | · Informacje na temat zakupów online (na przykład, co kupiłeś, kiedy i gdzie kupiłeś oraz jak za to zapłaciłeś); · Informacje o sposobie przeglądania naszych Serwisów i aplikacji mobilnych oraz informacje o kliknięciu jednej z naszych reklam (w tym na stronach internetowych innych organizacji); · Informacje o wszelkich urządzeniach używanych do uzyskania dostępu do naszych Usług (w tym marka, model i system operacyjny, adres IP, typ przeglądarki i identyfikatory urządzeń mobilnych); |
Kontaktując się z nami, lub kiedy my kontaktujemy się z Tobą lub biorąc udział w promocjach, konkursach, ankietach lub ankietach dotyczących naszych Usług, możemy zbierać: | · Dane osobowe, które podajesz na swój temat, za każdym razem, kiedy kontaktujesz się z nami w sprawie naszych Usług (na przykład Twoje imię i nazwisko, nazwa użytkownika, dane kontaktowe, login), w tym przez telefon, · Szczegółowe informacje o wiadomościach e-mail i innych wiadomościach cyfrowych, które wysyłamy do Ciebie, wraz z wszelkimi linkami, które klikniesz; · Twoja opinia i wkład w ankietach satysfakcji klientów; |
Kiedy odwiedzasz nasze sklepy lub biura regionalne | · Twoje zdjęcia w ramach naszych systemów monitoringu CCTV. |
3. Inne źródła danych osobowych
Możemy również wykorzystywać dane osobowe z innych źródeł jak: specjalistyczne firmy, które dostarczają informacje, nasi partnerzy handlowi i rejestry publiczne. Tego typu dane osobowe pomagają nam m.in.:
· dokonać przeglądu i poprawić dokładność posiadanych przez nas danych;
· poprawić i zmierzyć skuteczność naszej komunikacji marketingowej, w tym reklamy online.
4. Jak i dlaczego używany danych osobowych
W poniższej tabeli szczegółowo wyjaśniamy w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy dane osobowe:
Używamy danych osobowych do: | To oznacza, że przetwarzanie Twoich danych osobowych pozwala nam na: | Dlaczego przetwarzamy Twoje dane w ten sposób? | Podstawa prawna |
Zapewnienia dostępności naszym usługom | Zarządzanie kontem, które masz stworzone w naszym Serwisie.
Przetwarzanie Twoich zamówień | Musimy przetwarzać Twoje dane osobowe, abyśmy mogli: zarządzać Twoim kontem użytkownika; dostarczać Ci towary i usługi, które chcesz kupić; pomagać przy zamówieniach i zwrotach, o jakie możesz poprosić. | Niezbędność do wykonania umowy Gdy przetwarzamy: · dane o zakupach · dane kontaktowe; · informacje z profilu użytkownika; · dane dotyczycące dostawy / odbioru. Bez tych informacji nie będziemy w stanie dostarczyć Ci naszych produktów ani usług. Prawnie usprawiedliwiony cel Dane przetwarzane po realizacji zamówienia w celach obsługi posprzedażowej. |
Zarządzania | Zarządzanie i ulepszanie naszych Serwisów i aplikacji mobilnych. | Używamy plików cookies i podobnych technologii w naszych Serwisach i w aplikacjach mobilnych, aby poprawić jakość obsługi klienta. Niektóre pliki cookies są niezbędne, więc nie należy ich wyłączać, aby móc korzystać ze wszystkich funkcji naszych Serwisów i aplikacji mobilnych. Możesz wyłączyć inne pliki cookies, ale może to wpłynąć na Twoje odczucia | Prawnie usprawiedliwiony cel |
Rozwijania i ulepszania naszej oferty produktów, usług, know-how | Opieramy się na wykorzystaniu danych osobowych do przeprowadzania badań rynkowych, a także do ulepszania naszych systemów informatycznych (w tym bezpieczeństwa) oraz naszego asortymentu |
| |
Wykrywania oszustw i innych przestępstw oraz ich zapobiegania. | Ważne jest, abyśmy monitorowali nasze Usługi w kontekście wykrywania i zapobiegania oszustwom, innym przestępstwom |
| |
Personalizowania usług pod Twoje oczekiwania | Analizowania Twoich nawyków przeglądania naszych Serwisów oraz nawyków zakupowych, aby móc lepiej zrozumieć Cię jako naszego użytkownika i klienta oraz zapewnić Ci spersonalizowane oferty i usługi. | Przeglądanie Twoich zachowań i zakupów pozwala nam personalizować nasze oferty oraz usługi. Pomoże nam to spełnić Twoje potrzeby jako klienta. | Prawnie usprawiedliwiony cel |
Wysyłania odpowiednich komunikatów marketingowych | Chcemy być pewni, że dostarczamy komunikację marketingową, w tym reklamę online, która jest odpowiednia dla Twoich zainteresowań. Aby to osiągnąć, mierzymy Twoje reakcje na komunikację marketingową związaną z oferowanymi przez nas produktami Możesz zmienić swoje wybory marketingowe, zarówno podczas rejestracji u nas, jak Masz również wybór, jeśli chodzi o reklamę online. W dalszej części Polityki przedstawiamy możliwe do wybrania przez Ciebie opcje dotyczące plików cookies i sposobu, w jaki możesz kontrolować swoje preferencje dotyczące behawioralnych zachowań online. | W przypadku większości komunikatów marketingowych opieramy się na Twojej zgodzie, ale są sytuacje, w których leży to w naszym prawne usprawiedliwionym celu. | |
Kontaktu | Kontaktu z Tobą w sprawie naszych Usług, na przykład przez telefon, | Chcemy służyć Ci najlepiej jako klientowi, więc wykorzystujemy dane osobowe w celu udzielenia wyjaśnień lub pomocy w odpowiedzi na Twoją komunikację. | Prawnie usprawiedliwiony cel |
Zarządzania promocjami | Musimy przetworzyć Twoje dane osobowe, abyśmy mogli zarządzać promocjami |
| |
Zapraszania do udziału w ankietach satysfakcji klienta i innych badaniach rynku prowadzonych przez nas i inne organizacje działające w naszym imieniu. | Przeprowadzamy badania rynkowe w celu udoskonalenia naszych Usług. Jeśli jednak skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie, nie musisz brać udziału w badaniu. Jeśli powiesz nam, że nie chcesz, abyśmy skontaktowali się |
| |
Monitoring CCTV | Monitorowania bezpieczeństwa naszych biur i sklepów stacjonarnych, aby zapobiegać przestępstwom | Aby chronić nasz biznes, lokalną społeczność, klientów i współpracowników. | Prawnie usprawiedliwiony cel |
5. Nasze prawnie usprawiedliwione cele w używaniu Twoich danych osobowych
W miejscach w których wspomnieliśmy powyżej, że wykorzystanie danych osobowych opiera się na naszym “prawnie usprawiedliwionym celu”, są to:
· obsługa potrzeb naszych klientów, w tym dostarczania naszych produktów i usług;
· promowanie i wprowadzania na rynek naszych produktów i usług;
· obsługa konta (na przykład konto zakupów online), zarządzanie skargami i rozwiązywania wszelkich sporów;
· zrozumienie naszych klientów, w tym ich wzorców, zachowania, a także ich upodobań i preferencji;
· ochrona i wsparcie naszej działalności, współpracowników, klientów i współwłaścicieli;
· testowanie i rozwijanie nowych produktów i usług, a także ulepszanie już istniejących;
· wymogi prawne / regulacyjne.
6. W jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe partnerom handlowym i dostawcom usług
W tej sekcji wyjaśniamy w jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe partnerom handlowym i dostawcom usług. Kiedy udostępniamy dane osobowe tym firmom, wymagamy od nich zachowania bezpieczeństwa i nie wolno im wykorzystywać danych osobowych do własnych celów marketingowych.
Partnerzy handlowi | Współpracujemy z wieloma partnerami handlowymi, którzy sprzedają produkty za pośrednictwem naszych usług. W takich sytuacjach udostępniamy tylko te dane osobowe, które umożliwiają naszym partnerom handlowym świadczenie usług. Na przykład, gdy robisz zakupy za pośrednictwem naszego Serwisu, możemy udostępnić naszemu partnerowi handlowemu twoje imię i dane kontaktowe, aby mógł dostarczyć wybrane produkty. |
Dostawcy usług | Współpracujemy ze starannie wybranymi dostawcami usług, którzy realizują określone funkcje Niektórzy z dostawców usług, z którymi współpracujemy, obsługują kanały mediów online |
7. W jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe innym podmiotom
Możemy udostępniać dane osobowe innym organizacjom w następujących okolicznościach:
· gdy prawo lub organ publiczny twierdzi, że musimy udostępnić dane osobowe;
· gdy musimy udostępnić dane osobowe w celu ustalenia, wykonania lub obrony naszych praw (w tym przekazywania danych osobowych innym osobom w celu zapobiegania oszustwom i zmniejszania ryzyka kredytowego);
· do organizacji, której sprzedajemy lub przenosimy (lub przystępujemy do negocjacji w celu sprzedaży lub przeniesienia) któregokolwiek z naszych praw lub obowiązków wynikających z jakiejkolwiek umowy, którą możemy mieć z Tobą zawartą. Jeśli przeniesienie lub sprzedaż się powiedzie, podmiot otrzymujący Twoje dane osobowe może wykorzystywać twoje dane osobowe w taki sam sposób jak my;
· do wszelkich następców prawnych związanych z naszą działalnością.
8. W jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe
Wiemy, jak ważne jest odpowiednie zabezpieczenie i zarządzanie danymi osobowymi. Ta sekcja przedstawia wybrane z wprowadzonych przez nas środków. Aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych używamy zabezpieczeń komputerowych, takich jak:
· ograniczenie dostępu jedynie dla pracowników, którzy potrzebują go do wykonywania swoich obowiązków służbowych;
· egzekwujemy fizyczne, elektroniczne i proceduralne zabezpieczenia związane z gromadzeniem, przechowywaniem i ujawnianiem danych osobowych;
· fizyczne kontrole dostępu do naszych budynków i plików;
· zapory sieciowe i szyfrowanie danych podczas przesyłu za pomocą protokołu Secure Sockets Layer (SSL).
Jednak mimo podjęcia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu ochrony danych osobowych, nie możemy zagwarantować bezpieczeństwa jakichkolwiek danych osobowych przesyłanych przez Internet do nas.
Dane osobowe, które od Państwa zbieramy, mogą być przekazywane i przechowywane w miejscu docelowym poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (“EOG”). Mogą być również przetwarzane przez firmy działające poza EOG, które pracują dla nas lub dla jednego z naszych dostawców usług. Jeśli to zrobimy, zapewniamy poszanowanie Twoich praw prywatności zgodnie z niniejszymi Zasadami. Najczęstszym sposobem, w jaki to robimy, jest wprowadzenie konkretnego rodzaju umowy (więcej informacji nt. temat można znaleźć tutaj: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu_en) lub poprzez zatwierdzony program, taki jak Tarcza Prywatności: https://www.privacyshield.gov/welcome.
9. Jak długo przetwarzamy dane osobowe
Nie będziemy przechowywać Twoich danych osobowych dłużej niż potrzebujemy, co jest uzależnione od kilku czynników:
a) (Przede wszystkim) powodu dla którego je zgromadziliśmy;
b) Jak dawno temu zostały zebrane;
c) Czy istnieje podstawa prawna / regulacyjna, abyśmy je zachowali;
d) Czy ich potrzebujemy, aby chronić Twojego lub naszego interesu.
10. Możliwość wyboru, w kwestii otrzymywania komunikatów marketingowych i udziału w badaniach rynkowych
Będziemy przesyłać Ci odpowiednie oferty i informacje o naszych produktach i usługach na wiele sposobów, w tym pocztą elektroniczną, ale tylko wtedy, gdy wcześniej wyraziłeś zgodę na otrzymywanie tych informacji marketingowych. W momencie rejestracji w naszym Serwisie zapytamy Cię, czy chcesz otrzymywać komunikację marketingową. W dowolnym czasie będziesz mieć możliwość zmiany swojego wyboru preferencji marketingowych za pośrednictwem panelu ustawień
w ramach swojego konta użytkownika, przez telefon 884 862 694 lub na piśmie Augustyna Szamarzewskiego 21 lok. 2, 60-514 Poznań
Chcielibyśmy również poznać Państwa opinie, które pomogą nam ulepszyć nasze Usługi, dlatego może się zdarzyć, że skontaktujemy się z Państwem w celu przeprowadzenia badań rynkowych. Zawsze będziesz miał wybór, czy wziąć udział w naszych badaniach rynku czy też z nich zrezygnować.
11. Jak wykorzystujemy pliki cookies
Pliki cookies (tzw. “ciasteczka”) stanowią dane informatyczne – w szczególności pliki tekstowe – są umieszczane przez nasz Serwis podczas każdej wizyty w urządzeniu końcowym Użytkownika, co pozwala naszym witrynom internetowym zapamiętać komputer Użytkownika lub urządzenie oraz służy realizacji kilku celów. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Fundacja. Serwer Serwisu automatycznie rejestruje informacje przesyłane przez przeglądarkę Użytkownika w czasie wyświetlania witryny. Dzienniki serwera mogą zawierać informacje takie jak żądanie sieciowe, adres IP, typ i język przeglądarki, data i godzina przesłania żądania. Te informacje pozwalają podnosić jakość naszych Usług dzięki identyfikowaniu i przechowywaniu preferencji Użytkownika oraz śledzeniu trendów, takich jak na przykład sposoby w jakich przeszukiwane są nasze Serwisy.
Na naszych Serwisach wykorzystywane są następujące rodzaje plików cookies:
DZIAŁANIE | CHARAKTERYSTYKA | TYP |
Zapewnienie wydajności | § kompatybilność (np. identyfikacja typu przeglądarki); § optymalizację (np. pomiar czasu ładowania zawartości Serwisu); | Sesyjne -> w chwili zamknięcia przeglądarki ciasteczka są usuwane |
Zwiększenie bezpieczeństwa | § sprawdzenie czy urządzenie użytkownika jest bezpiecznie zalogowane przez cały czas trwania jego wizyty w Serwisie; | Sesyjne -> w chwili zamknięcia przeglądarki ciasteczka są usuwane |
Zapamiętanie preferencji | § ulepszenie działania Serwisu np. poprzez spersonalizowane treści, powitanie lub zapamiętanie wybranego języka; | Sesyjne -> w chwili zamknięcia przeglądarki ciasteczka są usuwane |
Analiza sposobu korzystania | § zbieranie statystyk dotyczących m.in. ogólnej liczby wizyt odsłon oraz odwołań do Serwisu; | Stałe -> usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu |
Informacje zwrotne od Użytkowników Serwisu | § nie wyświetlanie powiadomień o charakterze jednorazowym po przejściu Użytkownika do kolejnej podstrony Serwisu; § nie wyświetlanie powiadomień cyklicznych przez zdefiniowany okres; | Sesyjne -> w chwili zamknięcia przeglądarki ciasteczka są usuwane Stałe -> usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu |
Wtyczki / widgety | § dzielenie się treściami Serwisu na platformach społecznościowych; § odnotowywanie interakcji użytkowników w Serwisie (np. za pomocą licznika liczby udostępnień); | Stałe -> usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu |
Dostarczanie właściwych treści marketingowych | § dostarczanie reklam internetowych, które naszym zdaniem są dla Ciebie najbardziej istotne na naszych Serwisach i stronach internetowych innych podmiotów; | Stałe -> usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu |
Pomiar skuteczności naszej komunikacji marketingowej | § mierzenie skuteczności naszych internetowych kampanii reklamowych oraz tych wysyłanych za pośrednictwem e-mail; § kontrolowanie liczby wyświetleń reklamy. | Stałe -> usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu |
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez strony trzecie w celu zaoferowania użytkownikom dodatkowych funkcjonalności. Korzystanie z powyższych narzędzi lub widgetów może powodować gromadzenie plików cookies na urządzeniach użytkowników w celu ułatwienia korzystania z tych serwisów i zapewnienia, że interakcja użytkowników jest wyświetlana poprawnie w naszych Serwisach.
12. Twój wybór w zakresie plików cookies
Pomimo, że większość przeglądarek internetowych automatycznie zezwala na umieszczanie na komputerze plików cookies, Użytkownik może zabronić odbierania plików cookies, przez co pozostanie anonimowy. W takim przypadku należy pamiętać, że nie wyrażając zgody na umieszczanie plików cookies, użytkownik nie będzie mógł w pełni korzystać ze wszystkich funkcji Serwisu. W celu skonfigurowania opcji swojego urządzenia w zakresie wyrażenia zgody na zapisywanie plików cookies oraz określenia zakresu zapisywanych cookies, Użytkownik może dokonać zmian ustawień wykorzystywanej przeglądarki internetowej (w większości przypadków taka opcja znajduje się w Narzędziach lub menu Preferencje przeglądarki).
Informujemy, iż niedokonanie przez Użytkownika zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone
w urządzeniu końcowym Użytkownika. W takim przypadku nasze Serwisy mogą przechowywać informacje w urządzeniu końcowym Użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
Informacje na temat zarządzania plikami cookies w poszczególnych przeglądarkach można znaleźć na stronach dedykowanych poszczególnym przeglądarkom:
· Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
· IE: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
· Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl
· Opera: http://help.opera.com/Linux/12.10/pl/cookies.html
· Safari: https://support.apple.com/pl-pl/HT201265
Dodatkowe informacje o zarządzaniu plikami cookies znajdują się na takich stronach jak np. http://allaboutcookies.org
13. Prawo dostępu do danych
Masz prawo do wglądu w swoje dane osobowe, które przechowujemy.
14. Pozostałe prawa osób, których dane są przetwarzane
W odniesieniu do Twoich danych osobowych masz również:
14.1. Prawo do poprawienia danych
Jeśli uważasz, że posiadamy niedokładne lub brakujące informacje na Twój temat, daj nam znać, a my to poprawimy.
14.2. Prawo do sprzeciwu
Sprzeciw ogólny – rozpatrzymy sprzeciw wobec wykorzystania przez nas Twoich danych osobowych. Jeśli Twoje prawa przeważają nad naszymi interesami w korzystaniu z Twoich danych osobowych, wtedy na Twoją prośbę albo ograniczymy ich przetwarzanie (patrz sekcja 14.3 poniżej) albo usuniemy je (patrz sekcja 14.4 poniżej).
Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego – w przypadku wniesienia takiego sprzeciwu przestaniemy wykorzystywać Twoje dane osobowe w celach marketingu bezpośredniego. W wyniku sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego oraz w przypadku gdy nie będziemy mieli żadnych innych podstaw prawnych do ich wykorzystania, przetwarzanie Twoich danych osobowych zostanie wstrzymane w ciągu 30 dni.
14.3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Istnieje kilka sytuacji, w których można ograniczyć korzystanie z danych osobowych, w tym (ale nie tylko):
· złożyłeś ogólny sprzeciw (wymieniony w punkcie 14.2 powyżej);
· kwestionujesz dokładność danych osobowych, które przechowujemy;
· wykorzystaliśmy Twoje dane osobowe bezprawnie, ale nie chcesz, abyśmy je usunęli.
14.4. Prawo do usunięcia danych
Istnieje kilka sytuacji, w których możesz zlecić nam usunięcie Twoich danych osobowych, w tym (ale nie tylko):
· nie musimy już przechowywać Twoich danych osobowych;
· z powodzeniem złożyłeś sprzeciw ogólny (wymieniony w punkcie 14.2 powyżej);
· wycofaliście Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas Państwa danych osobowych (i nie mamy żadnych innych powodów, aby z nich korzystać);
· bezprawnie przetworzyliśmy Twoje dane osobowe.
14.5. Prawo do przenoszenia danych
Jeśli chcesz otrzymać kopię danych osobowych, które posiadamy o Tobie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu: adres: paulina@twoj-projekt.pl Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Chcielibyśmy móc rozwiązać wszelkie Państwa wnioski i uwagi, jednakże mają Państwo również prawo złożyć skargę bezpośrednio lokalnemu organowi nadzorczemu jeśli uważacie, że przetwarzamy dane osobowe niezgodnie z prawem.
14.6. Więcej informacji na temat twoich praw do ochrony danych
Strona internetowa Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) dotycząca ochrony danych zawiera więcej szczegółowych informacji na temat wspomnianych wyżej Państwa praw do ochrony danych osobowych. Jeśli chcesz bardziej szczegółowo porozmawiać z nami na temat tych praw, skorzystaj z sekcji poniżej w której informujemy “jak się z nami skontaktować”.
15. Jak się z nami skontaktować
Jeśli masz pytania dotyczące sposobu gromadzenia, przechowywania i wykorzystywania danych osobowych, skontaktuj się z Administratorem nr 2:
Telefon: 884 862 694
E-mail: paulina@twoj-projekt.pl
Poczta: Augustyna Szamarzewskiego 21 lok. 2, 60-514 Poznań
Z Administratorem nr 1 możesz się również skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: support@bizky.ai
Polityka została ostatnio zaktualizowana: 27.03.2024 r.
Regulamin Newsletter
Regulamin świadczenia usługi przesyłania informacji handlowej
za pomocą poczty elektronicznej.
1. Administratorem danych osobowych w serwisie internetowym w ramach którego udostępniany jest niniejszy Newsletter (http://twoj-projekt.pl) jest Fundacja AIP z siedzibą: Warszawa, Al. Ks. Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadająca NIP 524-24-95-143, w ramach przedsięwzięcia realizowanego w formie Projektu o nazwie Twój-projekt prowadzonego przez Augustyna Szamarzewskiego 21 lok. 2, 60-
514 Poznań
2. Przedmiotem usługi „Newsletter” jest wysyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej przez serwis http://twoj-projekt.pl na adres użytkownika, w sposób cykliczny i bezterminowo informacji w formie listu elektronicznego (e-mail) zwanej dalej Mailingiem/Newsletterem.
3. W ramach usługi przesyłania informacji handlowej za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Subskrybenta adres e-mail wysyłana jest przez Wydawcę informacja w formie listu elektronicznego, tj. wiadomości e-mail (dalej jako “Newsletter”).
4. Subskrybent poprzez wypełnienie formularza zamówienia usługi Mailingu/Newsletter za pośrednictwem strony internetowej i zaznaczenie okienka – akceptuje warunki niniejszego regulaminu i wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przez usługodawcę w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług.
5. Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Subskrybenta dobrowolnie w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu oraz usług świadczonych na jego podstawie, oraz w celach promocyjnych i marketingowych. Subskrybentowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz prawo ich poprawiania i usunięcia.
6. Usługa subskrypcji Newslettera jest bezpłatna i dostępna dla każdego użytkownika (“Subskrybenta”), po aktywacji usługi.
7. Newsletter zawiera między innymi reklamy, opis aktualnej oferty handlowej, informacje o promocjach i wydarzeniach organizowanych przez Administratora.
8. Aktywacja usługi wysyłania Newslettera przez Subskrybenta następuje poprzez:
a) wpisanie w odpowiednim formularzu “Newsletter” na oznaczonej stronie internetowej adresu e-mail, na który Subskrybent chce otrzymywać Newsletter oraz aktywowanie linku zawartego w e-mailu wysłanym automatycznie na podany przez Subskrybenta adres, w celu weryfikacji poprawności informacji podanych podczas rejestracji.
9. Brak potwierdzenia poprawnej weryfikacji adresu e-mail Subskrybenta, skutkuje usunięciem wprowadzonych danych do bazy po 30 dniach od daty rejestracji.
10. Wyrażenie zgody przez Subskrybenta usługi wysyłania Newslettera jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych Subskrybenta przez Administratora.
11. Każdy Newsletter zawiera:
a) informację o Administratorze,
b) wypełnione pole “temat”, określające treść przesyłki,
c) informację o sposobie rezygnowania z usługi.
12. Każdy Subskrybent Newslettera może zrezygnować z jego otrzymywania poprzez:
a) kliknięcie linku obecnego w stopce każdej wiadomości lub
b) wpisanie w wiadomość e-mail oświadczenia o rezygnacji z otrzymywania Newslettera oraz aktywowanie linku zawartego w e-mailu wysłanym automatycznie na podany przez Subskrybenta adres, w celu potwierdzenia rezygnacji z subskrypcji Newslettera.
13. Po wykonaniu jednej z powyższych czynności Subskrybent zostaje wykreślony z listy subskrypcyjnej Newslettera.
14. Adres e-mail, podany przez Subskrybenta dla celów korzystania z Newslettera nie będzie przekazywany podmiotom trzecim bez zgody Subskrybenta.
15. Reklamacje dotyczące usługi należy kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email Administratora. W zgłoszeniu reklamacji należy opisać szczegółowo zaistniały problem. Odpowiedzi na reklamacje udzielane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, pocztą elektroniczną na adres, z którego otrzymano zgłoszenie reklamacji.
16. Administrator ma prawo do usunięcia nieprawidłowego i nieistniejącego adresu e-mail Subskrybenta z listy Subskrybentów bez podania przyczyny.
17. Administrator zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi wysyłania Newslettera dla wszystkich lub dla poszczególnych Subskrybentów bez podania przyczyny, po uprzednim powiadomieniu Subskrybentów (Subskrybenta) o takim fakcie, za pośrednictwem poczty elektronicznej.